Reklamacje


Na wszystkie produkty zakupione w sklepie Butymodne.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

 

Procedura reklamacji

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:

  1. opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. W przypadku zgłaszania reklamacji obuwia, prosimy o przesłanie dodatkowego zdjęcia podeszwy,
  3. zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres sklep@butymodne.pl. Zachęcamy do używania następujących formatów zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.
  4. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadmość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji nie podlegają:

  1. naturalne zużywanie się obuwia,
  2. części wymienne np. fleki czy sznurówki,
  3. uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  4. uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
  5. przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
  6. wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.