Kappa Buty Kappa Lineup 260926K 1061 wielokolorowe

Produkt niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Buty Kappa Lineup 260926K 1061 — wielokolorowe (biało‑niebieskie)

Opis:

Praktyczne i stylowe buty dziecięce Kappa Lineup idealne na okres przejściowy. Wysoki fason zapewnia lepsze podparcie kostki, a lekkie, syntetyczne materiały gwarantują wygodę podczas codziennych zabaw i aktywności. Model łączy sportowy wygląd z funkcjonalnymi rozwiązaniami ułatwiającymi zakładanie i dopasowanie.

Cechy produktu:

- Cholewka: wydłużona, z materiału syntetycznego / skóra ekologiczna, odporna i łatwa w utrzymaniu.

- Wykończenie: podwójne przeszycia zwiększające trwałość.

- Wentylacja: perforacje w przedniej części cholewki.

- Wnętrze: miękka tekstylna wyściółka z piankowym podszyciem wokół kostki dla komfortu.

- Zapięcie: praktyczne rzepy + elastyczne gumki imitujące sznurowanie — szybkie zakładanie i dobre dopasowanie.

- Amortyzacja: podeszwa środkowa z pianki EVA dla lekkości i tłumienia wstrząsów.

- Trakcja i trwałość: zewnętrzna część podeszwy pokryta gumą o zwiększonej odporności na ścieranie ze specjalnie uformowanym bieżnikiem.

- Przeznaczenie: lifestyle / buty sportowe dla dziewczynek, model wysokie.

Dlaczego warto:

- Łatwe w zakładaniu dzięki rzepom i elastycznym gumkom.

- Połączenie wygody (piankowe podszycie, EVA) i trwałości (podwójne przeszycia, gumowa podeszwa).

- Uniwersalny, modny wygląd w wariancie biało‑niebieskim pasującym do wielu stylizacji.

Producent: Kappa

Model: Lineup 260926K 1061

Kolor: wielokolorowy (biało‑niebieskie)

Przeznaczenie: dzieci / dziewczynki

Porada pielęgnacyjna:

Czyścić wilgotną ściereczką, unikać silnego namaczania; suszyć w temperaturze pokojowej, nie wystawiać na bezpośrednie źródła ciepła.

Zamów teraz i zapewnij dziecku wygodne, trwałe buty na co dzień.

  • Model: Buty Kappa Lineup 260926K
  • Kolor: wielokolorowy
  • Ocieplenie: nie
  • Wysokość: wysokie
  • Kod producenta: BM165953

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|