Nike Buty piłkarskie Nike Zoom Mercurial Vapor 15 Academy Tf M DJ5635 780 żółte żółcie

Produkt niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Buty piłkarskie Nike Zoom Mercurial Vapor 15 Academy TF DJ5635 780 w intensywnym żółtym kolorze to doskonały wybór dla pasjonatów piłki nożnej, którzy szukają jakości oraz stylu na boisku. Te półamatorskie obuwie jest zaprojektowane z myślą o grze na sztucznych nawierzchniach, co sprawia, że doskonale sprawdzi się zarówno podczas treningów, jak i meczów.

Cholewka wykonana z wysokiej jakości materiału syntetycznego jest profilowana, co zapewnia doskonałe dopasowanie oraz wsparcie dla stopy. Wnętrze butów jest tekstylne, co zwiększa komfort użytkowania oraz przepuszczalność powietrza, pozwalając stopom na swobodne oddychanie. Klasyczne sznurowanie umożliwia łatwe dopasowanie do indywidualnych preferencji.

Jednym z głównych atutów tego modelu jest poduszka gazowa Zoom Air, umieszczona w podeszwie zewnętrznej. Dzięki niej uzyskujesz dodatkowy poziom sprężystości pod stopami, co znacznie ułatwia szybkie ruchy na boisku i pozwala na lepszą separację od przeciwnika. Gumowa podeszwa, opracowana na podstawie analizy ruchów piłkarza, zapewnia doskonałą przyczepność i stabilność podczas gry.

Buty Nike Zoom Mercurial Vapor 15 Academy TF to idealne rozwiązanie dla mężczyzn, którzy cenią sobie wygodę, nowoczesny design z linii Mercurial oraz wysoką jakość wykonania. Ich lekkość (waga produktu z opakowaniem to jedynie 0.75 kg) sprawia, że nie obciążają stóp, co jest niezwykle ważne podczas intensywnych meczów.

Dzięki oryginalnemu opakowaniu, te buty będą także doskonałym pomysłem na prezent dla każdego miłośnika piłki nożnej. Nie czekaj, wybierz buty Nike Zoom Mercurial Vapor 15 Academy TF i przekonaj się, jak wiele mogą zdziałać na boisku!

  • Kolor: Żółty
  • Materiał wkładki: tkanina
  • Materiał zewnętrzny: syntetyk
  • Model: Nike Zoom Mercurial Vapor 15 Academy
  • Zapięcie: sznurowane

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|