Bartek Sandałki chłopięce rzepy Bartek 51489 niebieski niebieskie szare

Product niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 1-2 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Sandałki chłopięce na rzepy Bartek 51489 w kolorach niebieskim i szarym to doskonały wybór dla małych odkrywców, którzy pragną cieszyć się latem. Te stylowe sandały zostały wykonane w całości z wysokiej jakości skóry naturalnej, co gwarantuje zarówno elegancki wygląd, jak i trwałość, niezbędną w codziennych zabawach.

Jednym z atutów sandałków Bartek jest ich praktyczne zapięcie na rzepy, które umożliwia dzieciom samodzielne zakładanie i zdejmowanie obuwia. To rozwiązanie, doceniane przez rodziców, sprzyja samodzielności maluchów. Dodatkowo, sztywny zapiętek stabilizuje stopę, co jest niezwykle istotne podczas aktywności na nierównych nawierzchniach.

Sandały te posiadają elastyczną, antypoślizgową podeszwę, co zwiększa komfort użytkowania i bezpieczeństwo w trakcie letnich zabaw. Warto także zwrócić uwagę na atest "Zdrowa Stopa", który potwierdza, że model ten wspiera prawidłowy rozwój stopy dziecka. Wnętrze sandałków wykończone jest skórzaną wkładką, zapewniającą dodatkowy komfort przez cały dzień noszenia.

Ciekawy design z motywem szarego liska przyciąga wzrok i sprawia, że sandałki są nie tylko funkcjonalne, ale także stylowe. Idealnie nadają się na wszelkie wakacyjne przygody, jak i codzienne spacery. Niezawodna jakość marki Bartek sprawia, że każdy rodzic może mieć pewność, że wybiera najlepsze obuwie dla swojego dziecka.

Długość wkładki wewnętrznej wynosi 13 cm, co czyni je idealnym wyborem dla chłopców, którzy potrzebują wygodnych i zdrowych sandałków na okres letni. Wybierz sandałki Bartek 51489 i zapewnij swojemu dziecku komfort oraz styl na letnich przygodach!

  • Długość wkładki wew.: 13
  • Płeć: Chłopcy
  • Rodzaj zapięcia: Rzepy
  • Bohater: inny
  • Materiał: Skóra naturalna
  • Dodatkowe informacje: Znak Zdrowa Stopa Wkładka profilowana Wkładka skórzana Sztywny zapiętek
  • Kolor: niebieski szary

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|
|