Native Sandały Native Charley Hologram Child Jr 63109143-8693 wielokolorowe

Produkt niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Native Charley Hologram Child Jr — lekkie, wodoodporne sandały dla dziewczynek, które łączą nowoczesny wygląd z komfortem noszenia. Holograficzna, srebrna cholewka mieni się pod różnymi kątami, a biały spód i granatowe wnętrze dopełniają stylową kolorystykę.

Dlaczego warto:

- Komfort przez cały dzień: miękka, profilowana wkładka z wysokogatunkowego tworzywa i lekka pianka EVA zapewniają amortyzację, elastyczność i wygodę.

- Bezpieczne na mokrych nawierzchniach: antypoślizgowa podeszwa z rowkami daje pewny krok na mokrym piasku i skałach.

- Przyjazne dla wody i łatwe w czyszczeniu: nie chłoną wody, szybko schną i nie zatrzymują zapachów.

- Delikatne dla skóry dziecka: miękkie paski z poliuretanu zapobiegają obtarciom.

- Regulacja i wygoda zakładania: zapięcie na rzepy umożliwia szybkie dopasowanie i samodzielne zakładanie przez dziecko.

- Wspierają prawidłowy rozwój stopy: lekko podniesione łuki i zaokrąglony, szeroki przód pozwalają na naturalny ruch palców i wspomagają krążenie.

- Odpowiedzialne wykonanie: bez składników pochodzenia zwierzęcego (idealne dla wegan), wykonane w technologii PVC free.

Dane techniczne:

- Model: Native Charley Hologram Child Jr 63109143-8693

- Przeznaczenie: dziewczynki, sandały letnie / buty do wody

- Cholewka: poliuretan (materiał syntetyczny), holograficzny efekt

- Wyściółka / wkładka: tworzywo syntetyczne

- Podeszwa: pianka EVA, grubość ok. 1,5 cm

- Zapięcie: rzepy

- Kolor: srebrny holograficzny cholewka, biała podeszwa/wkładka, granatowe wnętrze

- Waga z opakowaniem: 0,5 kg

- Producent: Native

Idealne na plażę, do basenu i do codziennej zabawy — sandały, które łączą modny design z praktycznymi rozwiązaniami dla aktywnych dzieci.

  • Model: Sandały Native Charley Hologram Child Jr 63109143
  • Kolor: wielokolorowy
  • Kod producenta: BM175390

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|