4F Buty 4F Trek HJZ21-JOBMW253-62S czarne

Produkt niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Buty 4F Trek HJZ21-JOBMW253-62S — wytrzymałe buty trekkingowe dla chłopców

Opis:

Nowoczesne, wysokie buty 4F stworzone z myślą o aktywnych chłopcach. Model Trek łączy solidne wykonanie z komfortem użytkowania — idealne na wycieczki, spacery i codzienne zabawy na świeżym powietrzu w chłodniejsze dni. Stylowy, czarno‑czerwony design pasuje zarówno do outdoorowych, jak i miejskich stylizacji.

Cechy wyróżniające:

- Wyższa konstrukcja z sztywnym zapiętkiem dla lepszej stabilizacji stopy i ochrony kostki.

- Cholewka z nubuku (skóra syntetyczna) — trwała, odporna na otarcia.

- Wnętrze wyściełane materiałem tekstylnym zapewnia wygodę noszenia.

- System zapinania: sznurowadła plus dodatkowe zapięcie na rzep dla pewnego dopasowania i łatwiejszego zakładania.

- Gumowa podeszwa gwarantuje dobrą przyczepność na zmiennym podłożu.

- Brak ocieplenia — sprawdzą się w chłodniejsze, lecz nie ekstremalnie zimne dni.

- Produkt oryginalny, w oryginalnym opakowaniu.

Zastosowanie:

Buty przeznaczone do aktywności outdoorowych i turystyczno‑sportowych — świetne na szkolne wycieczki, spacery po lesie czy dłuższe marsze. Zapewniają komfort i stabilność przy pokonywaniu nierównego terenu.

Pielęgnacja:

Czyścić delikatnie miękką szczotką do nubuku, unikać mocnego namaczania. W celu zwiększenia odporności na wilgoć zalecane stosowanie impregnatu do nubuku/eko-skóry.

Dane techniczne:

- Model: Buty 4F Trek HJZ21-JOBMW253

- Kod producenta: HJZ21-JOBMW253-62S

- Kolor: czarno-czerwony

- Materiał cholewki: nubuk (skóra syntetyczna)

- Wyściółka: materiał tekstylny

- Podeszwa: guma

- Typ: wysokie

- Grupa: chłopcy, outdoor

Szukasz trwałych i wygodnych butów na aktywne dni? Model 4F Trek to praktyczne i stylowe rozwiązanie dla młodego podróżnika.

  • Ocieplenie: nie
  • Wysokość: wysokie
  • Kolor: czarny
  • Model: Buty 4F Trek HJZ21-JOBMW253

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|