Puma Buty Puma Carina 2.0 386185 05 białe

Produkt niedostępny ;(

  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Buty Puma Carina 2.0 386185 05 — białe dla dziewczynek

Klasyczne sneakersy Puma Carina 2.0 to idealne buty na co dzień dla aktywnych dziewczynek. Połączenie minimalistycznego, biało‑różowego designu z wygodą i praktycznymi rozwiązaniami sprawia, że sprawdzą się w szkole, na placu zabaw i podczas rodzinnych spacerów.

Najważniejsze cechy:

- Producent: Puma, model: Carina 2.0 (386185 05)

- Przeznaczenie: lifestyle / buty sportowe dla dzieci (dziewczynki)

- Cholewka: skóra ekologiczna — łatwa w utrzymaniu i trwała

- Perforacje z przodu i z boku dla lepszej wentylacji

- Zapięcie: tradycyjne sznurowanie dla pewnego dopasowania

- Wkładka SoftFoam z właściwościami antybakteryjnymi — amortyzacja i komfort przez cały dzień

- Wyściółka: materiał tekstylny

- Podeszwa: gumowa, but osadzony na lekko podwyższonej platformie dla stabilności i modnego wyglądu

- Styl: niskie, dziewczęce sneakersy, kolor biały (elementy różowe)

Korzyści:

- Wygoda: miękka wkładka SoftFoam zwiększa komfort podczas długiego noszenia i chroni stopy przed zmęczeniem.

- Funkcjonalność: perforacje i tekstylna wyściółka poprawiają oddychalność, a gumowa podeszwa zapewnia dobrą przyczepność.

- Uniwersalny wygląd: biało‑różowe wykończenie pasuje do wielu stylizacji — od szkolnych zestawów po casualowe ubrania.

- Łatwe w utrzymaniu: skóra ekologiczna jest odporna na zabrudzenia i prosta w czyszczeniu.

Porady pielęgnacyjne:

- Czyścić wilgotną ściereczką lub miękką szczotką; w razie potrzeby użyć delikatnego detergentu.

- Suszyć w temperaturze pokojowej, nie wystawiać na bezpośrednie źródła ciepła.

Buty Puma Carina 2.0 to modny i praktyczny wybór dla dziewczynki, która potrzebuje wygodnych butów na co dzień — styl, komfort i jakość w jednym.

  • Kolor: biały
  • Kod producenta: BM154909
  • Ocieplenie: nie
  • Wysokość: niskie
  • Model: Buty Puma Carina 2.0 386185

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|
|