Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie Butymodne.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
Procedura reklamacji
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:
- opis wady i okoliczności jej powstania,
- 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. W przypadku zgłaszania reklamacji obuwia, prosimy o przesłanie dodatkowego zdjęcia podeszwy,
- zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres [email protected]. Zachęcamy do używania następujących formatów zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.
- Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadmość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Warunki reklamacji
Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się obuwia,
- części wymienne np. fleki czy sznurówki,
- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem,
- przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce,
- wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).
Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.