Scholl Kapcie Scholl Maddy Bootie F309091002 beżowy

304,96
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 360,07
-15%
Cena regularna: 304,96
  • Darmowa dostawa
  • Czas dostawy 7 - 10 dni roboczych
  • Gwarancja zwrotu pieniędzy

Kapcie Scholl Maddy Bootie F309091002 w kolorze beżowym to idealna propozycja dla kobiet szukających połączenia komfortu i stylu w domowym obuwiu. Dzięki unikalnej budowie, te kapcie wspierają stopy podczas chodzenia, co jest szczególnie istotne w zapobieganiu deformacjom. Marka Scholl, znana ze swojego zaangażowania w zdrowie nóg, oferuje nie tylko damskie kapcie, ale także męskie modele oraz ocieplane kalosze, które charakteryzują się estetycznym i minimalistycznym designem.

Model Maddy Bootie jest wsuwany, co ułatwia zakładanie i zdejmowanie, a wysokiej jakości syntetyczne futro zapewnia doskonałe ciepło i miękkość, co czyni je idealnym wyborem na chłodne dni. Wnętrze wyłożone mikrofibrą zwiększa komfort noszenia, a zastosowana wkładka z technologią Memory Cushion perfekcyjnie dopasowuje się do kształtu stopy, redukując uczucie zmęczenia.

Gumowa podeszwa o grubości 25 mm gwarantuje dobrą przyczepność oraz amortyzację, co czyni te kapcie idealnymi do codziennego użytkowania w domu. Model Maddy Bootie sprawdzi się świetnie jako obuwie domowe, które zapewni ciepło i wygodę przez cały dzień. Dzięki swojemu prostemu, a zarazem eleganckiemu designowi, kapcie te zdobywają serca miłośników modowego minimalizmu.

Daj się rozpieszczać komfortem z kapciami Scholl Maddy Bootie i ciesz się przyjemnością noszenia ich każdego dnia. Idealne dla kobiet, które pragną wyglądać dobrze, czując jednocześnie pełen komfort. Wybierz kapcie, które łączą styl i funkcjonalność!

  • Kod producenta: BM214743
  • Kolor podeszwy: beżowy
  • Cechy dodatkowe: futerko
  • Kolor: beżowy
  • Materiał zewnętrzny: tkanina
  • Model: Kapcie Scholl Maddy Bootie
  • Nosek: okrągły
  • Wysokość: wysokie
  • Wzór dominujący: logo
  • Wysokość obcasa/platformy: 2.5
  • Materiał wkładki: tkanina
  • Ocieplenie: tak

Dziękujemy za dodanie komentarza.

|